sobota, 10 października 2015

LBA

 Nominacja od EmiDelly R5er
1. Jakie jest twoje największe marzenie?
Chodzić do szkoły.... nie zabijajcie mnie za to xD W te wakacje moi rodzice chcieli wypisać mnie ze sgl i... nwm jak to napisać... wprowadzić nauczanie domowe? Udało mi się zostać, teraz się modlę, żeby na drugi rok nie mieli takiego samego pomysłu.  Siedzenie miesiącami w domu to chyba mój największy koszmar.
2. Jakie cztery rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Lodówkę, beatbox, ptasie mleczko i... Ross'a Lyncha. Więcej mi do życia nie potrzeba.
3. Ulubiona pora roku?
    Zima <3
4. Masz jakieś życiowe motto? Jeśli tak to jakie?
    YOLO
5. Czy byłaś zakochana? Jeśli tak to czy było to odwzajemnione uczucie?
    Byłam. Byłam wczoraj, jestem dzisiaj, będę jutro. Nie mam pojęcia, zatrzymałam się na fazie ryczenia i wpierdalania słodyczy.
6. Ulubiona książka?
    "Fangirl" (każdy kto pisze ff powinien przeczytać)
7. Piosenka, która poprawia ci nastrój?
    "Ain't nobody", nowa wersja i ta oryginalna.
8. Ulubione zwierzę i dlaczego?
Koty, niewymagające, nie chodzą na spacery, same się myją, gdybym dostała inne zwierze już by pewnie dawno zdechło.
9. Jaki masz znak zodiaku?
Koziorożec... jak Jezus, hyhy.
10. Skąd czerpiesz inspiracje do tworzenia swojej historii na blogu?
Moje przeżycia, piosenki, książki, filmy, artykuły, jedzenie. Everything.
11. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Żoną Ross'a :3
Okay...
Chcę pisać książki, ewentualnie... ZOSTAĆ FOTOMODELKĄ, ALE CIIII....to tylko takie dziecięce marzenia XD 


Od Ani Fanki

1 Jak długo prowadzisz bloga? (tzn. odkąd jesteś na bloggerze)
Bloga prowadzę od lipca, ale na bloggerze jestem już znacznie dłużej. Byłam jedną z tych osób, która czytała, ale nigdy nie komentowała. Postanowiłam, że założę konto i sama spróbuję stworzyć coś własnego.
2 Czy masz swój ulubiony serial? Jaki?
Dr. House, oglądany przeze mnie w kółko i w kółko i znowu :D
3 Co myślisz o LBA?
Good idea. Czuję się trochę jak przy udzielaniu wywiadu ^^ 
4 Należysz do R5Family?
  No a jak ty to sobie inaczej wyobrażasz? ^v^
5 Ile blogów miałaś?
 Trzy. Na jednym pisałam o wszystkim, chociaż myślą przewodnią były DIY. Drugim blogiem jest właśnie A little bit of love... . Trzecim jest mój osobisty pamiętnik, gdzie niczym Violetta opisuję niespełnioną miłość do swojego sąsiada.
6 Co inspiruje cię do tworzenia, pisania?
Moje przeżycia, piosenki, książki, filmy, artykuły, jedzenie. Everything.
7 Masz hobby?
A czy ktoś go nie ma? Tańczę, piszę, czasami rysuję.
8 Umiesz grać na jakimś instrumencie? Jakim?
Próbowałam na fortepianie, ale mam antyzdolność do wszystkiego związanego ze słowem "muzyka".
9 Ulubiony aktor i aktorka.
Nie potrafię wybrać jednego 'o' Johnny Depp, Hugh Laurie, śp. Heath Ledger, Laura Marano (żeby nie było ;)), Shailene Woodley.
10 Co myślisz Rydellington?
Czekam na ślub.
11 Twoja ulubiona książka, dlaczego?
Nie potrafię wybrać jednej. Wcześniej napisałam, że jest to "Fangirl", tym razem napiszę, że "Trylogia Czasu". Przeczytałam w jeden tydzień, jedyne czego mogę się przyczepić to to, że nie mam pojęcia jak z tak fantastycznej książki można stworzyć tak nudny, beznadziejny i przewidywalny film.

Moje pytania:
1. Skąd pomysł na tworzenie bloga?
2. Ulubiony film/książka?
3. Jakie masz hobby?
4. Jakiej muzyki słuchasz?
5. Byłaś kiedyś zakochana?
6. Ulubione słodycze?
7. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
9. Jeśli mogłabyś teraz kogoś przytulić, kto by to był?
10. Gdyby można było posiąść magiczną moc, co chciałabyś móc robić?
11. Masz/Chciałabyś mieć tatuaż? Jeśli tak to jaki i gdzie?

Nominuję:
1. Isabelle Grace
2. Aria Lynch
3. Tinsley
4. Pinni Pay
5. Verini
6. I
7. każdego
8. kto
9. chce
10. odpowiedzieć na
11. moje pytania ;)


Na koniec chciałam również przeprosić za błędy ortograficzne, które popełniam jak wspomniała już jedna z blogerek. Jeśli to jakkolwiek mnie tłumaczy to przyznam, że mam dość poważną  dysleksję i brak czasu na sprawdzanie każdego słowa w słowniku.





 Gdzie ja wtedy byłam!?

1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominację. Bardzo dziękuję. Nie odpowiadam już na tego typu nominacje, ale zrobię wyjątek (a raczej dwa).
    Powinnam poczytać pewnie twojego bloga, ale dostęp do internetu jest ograniczony :(

    OdpowiedzUsuń

Theme by N. DAERE